søndag 26. juli 2009

En glemt LO og litt bilder!

Denne hadde jeg egentlig laga til Prima sin "build a page" for juli.
Men hva hjelper vel det når en ikke husker på å laste den opp til Prima "build a page" for juli...
Putter den her isteden jeg! Tittelen er henta fra en Iris sang...hører på svensk radio når jeg scrapper ;) og da popper deg gjerne opp en tittel i ny og ne.

Casper fikk seg ny sykkel i helga.
En 6 års sykkel som han selv kaller den. Stolt som en hane!!
Og ja, det er uhyre populært å vise "kanin ørene" for hvert bilde en tar av han om dagen.
Jeg spurte han om han visste hva dette egentlig betydde.
Jo svarer han -det betyr at du må være stille!



Må tilslutt takke så masse for alle hyggelige kommentarer i bloggen min!
Jeg blir så glad av sånt!!
Lover å ta meg selv i nakken å bli flinkere å kommentere selv..

5 kommentarer:

Carina sa...

Den LO'en var jo bare rålekker...
Og han gutten din så stolt ut på ny sykkel;)

Kristin Langnes sa...

så utrolig herlige bilder. Elsker uttrykket du har klart å fange på portrettet.

Nydelig LO også!

Iselind sa...

Utrolg lekke LO! Digger stilen din.

ha en fin dag...

Iselind

Paper Paradise sa...

Beautiful as always, love the background effect.

hegemor sa...

Den LO'en var RÅ lekker !!!
Fy søren du er flink!!

 

blogger templates | Make Money Online