lørdag 31. juli 2010

"a taste of summer"

Finnsnes i Fest går mot slutten her. Kjempegreit spør du meg! Casper som i bunn og grunn var eksemplarisk når det gjaldt karuseller, har snudd helt om her. Fullstendig hekta. Jeg for min del blir dårlig bare av å se på elendigheta. Lukta av popkorn og bassen fra "sommartider hey hey" gir meg også kvalmende fornemmelser her. Men men...
Hyggelig samvær med jentene er jo alltid kos da. En skokk jenter og en forskremt svenske var samla igår. Svensken stakk av etterhvert. Aner ikke hvorfor. Stemninga var iallefall på topp!

Se bare så lykkelig, smilende og blid hæ?

Så en LO, som egentlig var laga til The color room. Hjelper lite når en glemmer å laste opp. Lite komfortabel med fargene her. Er på ei Bo Bunny bølge her nemlig. Kun lilla, gult og grønt som duger.



Bildet av Casper som spiser jordbær på stranda i Sverige. En skjønner kanskje hvorfor han klaga over sand i jordbæra når en ser handa hans.

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

For en lekker LO.
Og ja, jeg kan godt forstå hvorfor han fikk sand i munnen.....*lol*
Herlig oppsett, og flotte farger.
Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Stilig LO, og fargene funket supert de!
Digger oppsettene dine, rett og slett kult:)
Klem

Linda Brun sa...

Kjempestilig LO, liker stilen din.
Syns også at header og layout på bloggen din er råflott. Laget det helt selv ???
:-)Linda

 

blogger templates | Make Money Online