mandag 27. september 2010

Skissedilla # 79

Denne gang er det Lula som har designa ukas skisse hos Skissedilla
Ei anvendelig og flott skisse! Løp inn å hiv dere med denne uka også!!


Her er mitt bidrag.
Sommeren er desverre over. Sommeren som da aldri kom på disse breddegrader. Neida, selv om det kan se ut til at depresjonen henger over meg i enorme mengder på bildet, er det slett ikke så ille. Jeg er bare trøtt jeg under mørketida. Hadde glatt sovet 12-15 timer hver natt om jeg fikk muligheten til det. Mens jeg om sommeren klarer meg fint med noen få timer søvn. I skrivende stund slår det meg at jeg mest sannsynlig var en bjørn i mitt tidligere liv. Eller kanskje et piggsvin! De går også i hi nemlig! Gaupa også faktisk. Og ulven... Eller kanskje jeg var en drage? Fabeldyr da vel og merke. Men gikk i hi den og samme f......! Nå skal jeg avslutte før dette innlegget velter alt for masse mot ei heller usikker dyrevennlig muslimsk retning, og livet etter døden.

Jeg skulle bare legge ut ukas skisse jeg. Og oppfordre dere alle til å hive dere med på den!

*brum brum*



3 kommentarer:

Anne sa...

For en nydelig og ren og herlig LO, flott med splæsjen!
Kjempefine farger. :)

Tone K. sa...

hihi...herlig innlegg ;o)
Flott LO !! Digger de store "splæsjene" dine :o)

Ha en fin dag ! :o)

Aquarell sa...

Herlig LO. :)
Likte skissa veldig godt, tror kanskje jeg må prøve meg på denne også.
Sommeren vi aldri fikk, ja...
Vi får si som nordlenninger flest sier, at til neste år, DA blir det fin sommar, da... ;)
Kos deg i høstværet.

 

blogger templates | Make Money Online