lørdag 4. desember 2010

Dersom dere tror

...jeg er komplett udugelig på kjøkkenet, tar dere feil altså. Se bare her dere!
Brente mandler :)

Casper har en aktivitets kalender i år. En aktivitet for hver dag. Vi har til nå hengt opp julenek, bakt rundstykker (se innlegg under), sortert og rydda i DVD samlinga og idag var det brente mandler på agendaen.

Og tenk, de blei vellykka!

Ikveld skal det scrappes! Fikk tidenes kuleste polka dots chipboard i kalenderen fra Lula! Fader så stilig! Og gul til og med :) Er så fornøyd!!!

 

5 kommentarer:

Anonym sa...

så flink dere har vært, og så morsomt med en sånn julekalender!! ikke værst! ja, du må bare si ifra, så skal du få komme og låne tusjer :-)

Norunn sa...

Mmmm.... så herlige brente mandler! Det er jo rågodt! :D

Pia sa...

Se her ja! Imponert! Det der kan ikke jeg. Og jeg er jo en kløpper på kjøkkenet...;)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Nam, nam - nå kom jeg på hvorfor jeg liker adventstiden *lol*

Har tittet litt nedover i blogen din og må bare innrømme at jeg ble litt imponert over fotoferdighetene dine. Bre så du vet det :-)

Ania sa...

For en kjekk kalender - flinke dere :D (tør ikke ha sånn kalender selv, dagene stresses avgårde igrunn :( )

 

blogger templates | Make Money Online