tirsdag 28. desember 2010

For ei herlig tid!

Det er sjelden jeg har tenkt som så men...trenger vi egentlig å avvikle jula i år?
Du verden som vi har kosa oss. 
Sett bort fra at vi har ei katt som tydeligvis har fått det for seg at juletreet skal DØDAS -hver eneste natt liksom -har denne tida vært perfekt på alle vis! Som inatt feks. Klokka 3. Gjett hva jeg gjorde da? Jo, da stekte jeg meg en nakkekotelett :) Fantastisk hæ?
Omtrent ei heil uke igjen med ferie. Ei heil uke hvor en ikke trenger å gå å legge seg! 

Scrapping har det blitt NULL av.
Kommer ikke inn på scrapperommet mitt engang. Så har planer om storydding der imorgen. Det klør i fingrene for å sette igang med alt det LEKRE jeg fikk av Lula i kalenderen.
Alt har fått sin hedersplass i expediten. Og Lula har virkelig full kontroll på hva jeg liker av scrappestæsj ho. 
Tusen takk snille snille du :)



Legger ved de to siste ukes bidrag til Skissedilla! Denne uka har vi nok en fantastisk gjest hos oss. Sørg for å gå med dere skissa og ei glimrende mulighet til å stikke av med en herlig premie!

Legger tilslutt ved noen glimt fra jula!
Casper er her akkurat ferdig å pynte treet. 


...og meget meget klar for å sette igang med opp pakkinga!!


Yey!!


Ha ei fortsatt strålende romjul!!

Må stikke nå. Har et juletre å berge..
Noen som trenger ei katt? Ho har skifta navn. Nå heter ho Psycho Turid.

5 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så flotte LO'er og koselige bilder. Skulle gjerne strekt jula lenger i år selv. Det har vært noen herlige dager med bare avslapping og kos!

~Isabell~ sa...

hihi, ler meg ihjel.... psycho Turid faktisk... ser ho for meg. Fortsatt god jul til deg og dine, gleder meg til å se hva 2011 bringer for deg=)

Lula sa...

Jeg er sååå enig med deg ang jula...elsker tida!! Nyter alt av inntrykk, lukter, mat, drikke, venner og familie.

Du da!! Du er da ikke snau du heller da med DEN kalenderen!! Det er som jeg sa til deg: Dette skal gjentas neste år!! Yes baby!

Kos deg de siste dagene Carrin. Her har det vært middag hos my parents idag + quiz hele kvelden. Digg it!

Klemzzzzz og nuzzzzzzz

Marianne Hope sa...

Ikke no psyko katt til meg altsaa:) Kjempefine loer som vanlig. Du er saa flink:) Ha en fin romjul du ogsaa..

Aquarell sa...

Ha-ha-ha, ser for meg katta som dingler i juletreet hver natt... :D
Jula er ei fin tid, koser meg glugg i hjel, når jeg ikke er på jobb, da.
Kjempefine LOer, og koselige julebilder.
Fortsatt god jul til deg! :)

 

blogger templates | Make Money Online