søndag 12. desember 2010

...kommer aldri på en smæshing tittel jeg! Aldri?!

Søndag, og ny skisse hos Skissedilla
Har laga en LO med bilde fra årets "Finnsnes i fest", og Casper med et monster av et etterlengta sukkerspinn. 
Skissa er denne gang laget av dyktige Lene. En kan ikke la vær å bli inspirert av skissene hennes.


Ellers har det vært ei stille og rolig helg. Aktivitetskalenderen har virkelig slått an. I lørdags luka var beskjeden at vi skulle bake boller (med gjær denne gang), koke kakao, lage bål ute og kose oss med dette ute. Herlig! Legger ved bildet av bollene, som forøvrig blei diger siden jeg var rimelig panisk med tanke på gjær denne gang! Men nydelig. Nam nam!


Idag var det skrevet på lappen i luka at vi skulle på aketur.
Et nydelig vintervær satte ikke akkurat en demper på den opplevelsen heller. Ei fin fin helg med andre ord.

Ellers har jeg handla. Handla julegaver. På kjøpesenteret. VRÆÆÆL!! Jeg har sikkert et slags finurlig syndrom liggende latent, men jeg misliker virkelig kjøpesentre, masse folk og handling generelt. Så beklager til alle dere som fikk stygge blikk, himlende øyne osv da dere stoppa midt i gangen og gjorde det komplett umulig å komme seg forbi. Beklager at jeg tenkte dere er sosialt avstumpa og fullstendig blottet for fornuft -og at dere ikke har det grann å gjøre i lokaler med masse folk samlet. Unnskyld... Sånn, holdt DEN til at jeg får julegaver i år?

Ei uke igjen, så er det jammen ferie :)

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online