fredag 10. desember 2010

Non stop is in da house ♥

Det er fredag, det er helg, det er lønningsdag og det er non stop! Kan det bli bedre? Non stoppen er til pepperkakehuset da...og jeg lover -bildet under lyver litt. Vi har ikke spist non stop helt til det kun var tre stk igjen til å pynte huset med. Æresord! Var litt flere igjen...


Det scrappes lite om dagen. Men håper på å få tid til noe i løpet av helga. 
3ndypapir er denne månedens sponsor hos Skissedilla. 2 stk 3ndykit skal deles ut, så her er det bare å legge julestria til sides for en stakket stund. Disse arkene er rett og slett himmelsk!


Her er mitt bidrag. Sorry Norun og Grethe. Dere jubler nok neppe i vill begeitring over at jeg har lagt ut bilder av dere på nett -i full dansing, og ikke vært i nærheten av å spørre om lov først. 
Men men....hører dere ikke mer fra meg, ligger jeg nok murt nedi sementgulvet i en kald luguber kjeller. Og merk dere navnene, Norun og Grethe.

Ha ei fiiin helg!

1 kommentar:

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! Og det er så koselig med pepperkakehus. Vårt er mer eller mindre bedekt med snop... :) Ungene gikk litt amok.

 

blogger templates | Make Money Online