mandag 31. januar 2011

Skissedilla # 97

Nr 97 allerede!
Skissa denne gang er laget av dyktige HegeAL.
Her er mitt bidrag.


LO`en er et resultat ev an "tvangs scrapp" her en kveld :)
Av og til sier det stopp og av og til skjønner jeg ikke vitsen med hele scrappe greia, så da er det bare å brette opp armene og finne fram kruttet igjen.....eller bli inspirert til å prøve noe helt nytt.

Denne gangen gikk jeg vekk fra min solide hvite bazzill og lot meg inspirere av to stk meget dyktige scrappere. Ania-Marie for hennes generelle mesterverk....soleklar favoritt hos meg for tida. Den som ikke har besøkt bloggen hennes har virkelig gått glipp av noe.
Og Lula for hennes øye for utradisjonelle scrappe artikler. Hennes måte å bruke ark info stripa på er utrolig kul! Har prøvd å få til noe lignende her ja...

Ellers er det skikkelig mandag her idag ja.
Alt for glatt ute og alt for lenge til helg!
-blæh-

4 kommentarer:

Synnøve sa...

He he, enig! Altfor lenge til helg;)
Kul LO, uansett scrappe-lyst eller ei. Og så diggbare bilder da:)))
Ha en "kort" og super uke.
Klem

Heidi sa...

Ser overhode ikke ut som en "tvangs scrapp", kuuuuuuuuuuuul som alltid!!!!

Linda Brun sa...

Kjempekul side, mange stilige detaljer!

Elisabeth Helland sa...

hei på du...
kanonherlig fargebruk her altså...digg-digg-digg.....tross syke barn (og mann) ble jeg faktisk nå inspirert til å se om jeg kunne få gjort no scrapp her selv....takk skal du ha....
ha ei superduper herlig helg...klem

 

blogger templates | Make Money Online