søndag 21. august 2011

Reinspikka fotball post.

Ja.
Så er du herved advart.

Jeg ble "advart" den gangen gutten kom hjem og ba inderlig om å få begynne på fotball. På ekte fotball. Kommentarene florerte i bakhodet. Dugnader. Kakebaking. Kjøring hit og dit. Treninger på kveldstid. Evt trener oppdrag osv osv. Men vi storkoser oss.
Og angrer ikke et sekund på at hip hoppen blei bytta ut med fotball. For du verden for et engasjement. En glød jeg sjelden har sett maken til. Her trenes det på brassespark i trampolina på timesvis, hagen er litt etter litt blitt mer en fotballbane enn noe annet. Og kompisene stikker innom for å se på tippeligakamper på tvn i kjellerstua.


LO`en her er laga til siste skisse hos Skissedilla.
Hopp inn og bli med du og. Ei rykende fersk skisse ligger og venter på deg nemlig!

Jeg er som kjent ikke noe mårrafuggel. Tvert imot!
Så da Inge igår konstaterte at JEG måtte opp i 6 tida for å pakke utstyr og kjøre avgårde på cup, såg jeg døden i hvitøyet, og prøvde og fake på meg en blindtarmbetennelse.
Uten hell.


Her satt jeg. Klokka halv åtte, mens stadion fyltes sakte men sikkert opp, og tenkte "det kan vel ikke skade at jeg slenger meg nedpå litt på benken her et par tre timer?"

Men, jeg holdt ut. 
Og sjekk den herlige gjengen da!
Kompiser som bækker hverandre opp, kommer med varmende kommentarer og jubler for hverandres lykke på banen.



Heia vårsol :)

4 kommentarer:

Hege sa...

For en herlig LO! Så mange tøffe detaljer og flott med tekst.

Janne sa...

En flott og leken lo ☺ Jeg har også en ivrig fotballgutt (har en fotballjente og men ikke like ivrig) sønnen spiller og øver til alle døgnets tider, og det er moro å se engasjementet hans. Pappaen hans er trener så jeg er ikke så ofte på dem men cuper og turneringer, der er jeg på plass. Vi har heldigvis ikke ikke hatt avreise sååååå tidlig enda og håper vi slipper det ☺

sandi sa...

Wow! What a cool lo! Fabulous design! Great pic too!

Tone-Lill sa...

Tusen takk for kommentaren til #124.

Så bra skisse til #125 du har laget. Du får det til å se så lekende lett ut :)
Jeg har ei som også var med på fotball. Det ble noen tidlige søndags morninger :P men så ble fotballen byttet ut med en ponny på lån og da ble det tidlig hver morgen pjuhhhh :P

Ha en fin scrappe uke :)

 

blogger templates | Make Money Online